10 Şubat 2012 Cuma

Haside Tatlısı (Hasuda İle Karıştırmayın:))

Bu tarifi televizyonda gördüm ve çok basit oluşu cezbetti bu kez beni. :)

Malzemeler
1 su bardağı üzüm pekmezi
2 su bardağı su
4 çorba kaşığı nişasta(Ben hep buğday nişastası kullanıyorum.)
1/2 su bardağı dövülmüş ceviz


Yapılışı
Ceviz hariç diğer malzemeleri tencereye koyup pişiriyoruz.Ocaktan almadan birkaç dakika önce cevizi de ekleyip kek hamuru gibi bir kıvam alana kadar pişirmeye devam ediyoruz. Ve bir servis tabağına tatlımızı yayıp üzerini cevizle süslüyoruz.Soğumaya bırakıyoruz.
Bu tatlıyı yapmak tam beş dakika sürüyor. Ve değişik bir tarif. Balık menüleriyle de çok yakışacağını düşünüyorum....
Ayrıca da eğer aneminiz (kansızlık) varsa ve kaşık kaşık pekmez yemek istemiyorsanız bu tatlıyı mutlaka deneyin!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)