10 Şubat 2012 Cuma

Aktardan Neler Aldım Neler?.... :)

Bugün fesleğen almak için aktara gittim ve kendimi kaybettim. :)
Bir doktor olarak bitkilerin ve yağların faydasına hep inanmışımdır tabi ki abartılmadığı sürece....
Bitki çayı için seçtiğim otları bir kenara bırakıp sizlere aktardan aldığım iki adet bakım ürününden bahsetmek istiyorum.

1- Kaş Ve Kirpik Bakım Yağı: Eğer kirpikleriniz dökülüyorsa veya kısa ise ya da kaşlarınız seyrek ise ya da herhangi bir sorun varsa bu ürün muhteşem. Çünkü içinde kaş ve kirpikler için iyi gelen bütün yağlarla bir karışım yapılmış ve çok kolay kullanılabilecek şekilde de bizlere sunulmuş. Geceleri yatmadan sürün ve siz uyurken kirpikleriniz, kaşlarınız bakımın tadını çıkarsın. Hem de sadece 10TL'ye:)

2- Tırnak Bakım Yağı: Yine kullanımı çok pratik olan bu yağı da tırnak ve tırnak etrafına sürüyorsunuz. İçerisinde tırnak ve tırnak diplerine iyi gelen bütün yağların bir karışımı var. Benim çok hoşuma gitti.Ve bu ürün de sadece 8TL.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)