4 Ağustos 2012 Cumartesi

Sahur Menümüz :)

Cumartesi günü eşim Can iftar davetine gidince ben evde tek kaldım ve yemektense daha  aparatif şeyler hazırlamak geldi içimden. Sahur için de güzel olacağını düşündüm ve hemen girdim mutfağa.

Öncelikle günlerdir canımın çektiği mercimek köftesini yapmaya karar verdim. E tabi insan oruçken gözü doymuyor. O sırada patatesli kıymalı kol böreği de yapayım dedim. Tam böreğin harcını hazırlamıştım ki dolaptaki muzları hatırladım ve yumuşak ötesi muzlu muffinlerde eklendi menüye.

Sonra da Can'a güzel bir masa hazırladım :) Masaya da menüye de lezzetlerine de bayıldı. Sahurda tam bir 5 çayı yaptık desem yeridir doğrusu. :) Gerçi fotograflar birazcık karanlık çıkmış ama....

Kol böreğinin tarifini daha önce vermiştim. Tarifi yine blogumdan bulabilirsiniz. Muffinlerin tarifini de yine bugün yazıcam. En kısa zamanda da mercimek köftesini yazmayı umuyorum ama bakalım :)












Published with Blogger-droid v2.0.6

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)