5 Kasım 2012 Pazartesi

iHorn Ve Stresli Pazartesi!!!!

Yeni haftanın ilk gününde öncelikle hepimize iyi bir hafta diliyorum, her ne kadar ben güne son derece stresli başlamış olsam da....
Sabah sabah yaşlı bir amca beni korkudan öldürecekti neredeyse. Tam yirmi dakika evimin kapısından ayrılmadı. Benim dışkapımın güya fotoğraf çeken, fakat taktırdığımızdan beri hiç çalışmayan saçma sapan dürbünü sayesinde hırıltılarını duyduğum amcayı asla göremedim. Kimo kimoooo diye çırpınışlarıma rağmen sadece hırıltı sesleri duyabildim. Meğer adres arıyormuş amca. Tabi ben bunu ancak 20 dakika sonra Can marketten birini gönderdiğinde anlayabildim. Epeyce gerildim sabah sabah. Tabi her şerde olduğu gibi bunda da var bir hayır, çünkü Can hemen bugün dürbünü değiştireceğine söz verdi. :)
Herneyse..... iHorn'la tanıştırayım sizi şimdi de. :)
                                    
iPhone ve iPod'lar için pek çok dock sistemleri var elbette. Renk renk, model model. En orjinalini paylaşıyorum sizlerle. Boynuz şeklinde olan ve adını da şeklinden alan iHorn'a bayıldım doğrusu. Yazıcı Grup'un yaratıcılığı ile çıkarılan bu ürünü dayımın ofisinde görünce hemen fotoğrafladım.
                                
                                
                                

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun öyle bir zamanda yaşıyoruzki gölgemizden bile korkar olduk..
    iHornu ilk defa duyuyorum eşim ve çocuklar teknolojiye çok meraklı yakında bizim evede gelebilir...
    İzlemeye aldım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, nasıl korktuğumu bir ben bilirim inanın. Neyseki aynı gün yeni dürbün takıldı:) Bende sizin blogunuzu izlemeye aldım. Çok keyifli bir blog olmuş. ellerinize sağlık.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)