23 Kasım 2012 Cuma

Prensesin Masası-1 :) Yani devamı gelecek anlamında bu biiiiir :)

                                
                                 

Blogumun adı "Prenses Mutfağı" olunca masama da prensesin masası adını verdik. :)
                              
Hiç sevmem öyle alelacele hazırlanmış masalarda yemek yemeyi. Hemen birşeyler atıştırıp yemek vaktini geçiştirmeyi de sevmem. Ben yaşamak için yiyenlerden değil, yemek için yaşayanlardanım sanırım.

Benim için özellikle akşam yemekleri bir keyiftir. O nedenle evde hergün son derece özenerek hazırlarım sofralarımı. Can'ın karnı çok aç olduğunda ''acelesinden olsun bu seferlik de'' diye huysuzlansa da oooo yooooo olmazzzzz. :)

Dün akşam da yeni cicilerimle hazırladım masamı.Fotoğraflayınca bloga da eklemeye karar verdim.

Minik saksıdaki çiçekler English Home.
Melekli mumlarım ise Münih'te el yapımı ürünlerin satıldığı bir mağazada ilk görüşte aşktı kesinlikle.  ''Kız Kıza Münih'' yazımdan Münih macerlarımızı da okuyabilirsiniz. :)
Supla olarak kullandığım servisler de English Home'da 3 ayrı boyunu içeren bir set olarak satılıyor. 8 set alıp supla yaptım ben onları. :)
                               
                               
                                

Menü de:
*Sebzeli ve kremalı makarna
*Acı soslu ve baharatlı julyen doğranmış ızgara
*Şeftali,elma ve armutla yapılmış meyve hoşafı vardı.
                            

Kadehlere gelince; size süper bir önerim var. Dün bir anda aklıma geldi ve neden olmasın ki dedim. Meyve hoşafını şarap kadehlerinde servis ettim. O kadar hoş bir sunum oldu ki. Önce mum ışığında hoşaflarımızı içtik:)) sonra da meycelerini yedik. :) Pek romantikti sormayın. :) Servisleri neden karşılıklı değilde yanyana hazırladığıma gelince; suplaları karşılıklı sığdıramadım da ondan. :)

                                
                                

Sevgiler....

2 yorum:

  1. Yemek de sunum da tek kelime ile muhteşem görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Brunch masama söylediğiniz güzel sözleri aynen ben de size söylemek istiyorum. Gerçekten prenseslere yaraşır şıklık ve şirinlikte bir sofra olmuş. Özendim mi özendim ama ben yine özel yemekler hariç kucağımıza tepsilerimizi alıp, sevdiğimiz yabancı komedi dizilerini izlerken, üstüme döke saça yemekten de keyif alır olmuşum zaman içinde, bunu farkettim:))

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)