3 Temmuz 2012 Salı

Yüzünü Güneşten Bu Ürünlerle Koruyun!!!!

İki hafta önce Bodrum'daydım.
Tatilimiz 7 gündü. Doktor gözüyle güneşin zararlı etkilerinden korunmak için iyice araştırıp en mükemmel ürünleri buldum inanın. İlk iki gün gayet düzenli kullandım. Üçüncü gün baktım tatil bitiyor kapkara olma isteği doğdu içime tabii.... Hiçbirşey sürmedim yüzüme. Sonuç mu? Mahvoldum. Burnum tam üç kez soyuldu maalesef:(
O nedenle siz siz olun özellikle de yüzünüzü mutlaka ama mutlaka güneşten koruyun.
Ürünleri tanıtayım sizlere:

1) Clarins 50 faktor: Mucize bir krem. Bırakın cildi korumayı, güneş lekelerinizi bile geçiriyor. Bugüne kadar kullandığım en iyi güneş kremi. Tüm cilt tipleri için uygun. Yazın nemlendiriciniz mutlaka bu olmalı.

2) Khiel's 30faktör göz çevresi için nemlendirici : Aslında denemek için aldım ki bilmeden süper birşey almışım. En hassas olan göz çevremizi güneşten korumak şart artık. Göz altına ve göz kapaklarınıza sürdüğünüzde hem hoş bir ferahlık hissi veriyor hem de bronz yüzünüzde göz altlarınız beyaz kalıyor. Bu da aydınlatıcı kullanmaktan kurtarıyor sizi :) Kendiliğinden aydınlık göz altlarınız oluyor :)

3) Khiel's 15 faktör lip balm: Yazın kuruyan dudaklara birebir. Dudaklarınızı nemlendirirken güneşin zararlı ışınlarından da koruyor. Plajda parıl parıl dudaklar çok hoş görünüyor.

Tavsiyelerime kulak verin, pırıl pırıl bir ciltle yazı geçirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)