30 Temmuz 2012 Pazartesi

Paçanga Böreği

Bizim için Ramazan sofralarının vazgeçilmezidir pastırma. Değişiklik olsun diye geçen gün paçanga böreği yaptım. İftar masasına nasıl yakışıyor anlatamam. Hatta bolca yapıp sahur menüsünü de aradan çıkarabilirsiniz. :)

Malzemeler

·İnce şeritler halinde doğranmış pastırma (ben çemenlerini temizledim)
·İnce ince şeritler halinde doğranmış yeşil biber
·Aynı şekilde doğranmış domates (fotoraftaki domatesleri ben sonradan biraz daha ince doğradım.)
·Rendelenmiş kaşar peyniri
·İnce kıyılmış maydanoz
·Yufka (Ben 4 yufkadan yaptım kişi sayınıza gore iki yufkadan bile yapsanız olur.)

~Sekize böldüğünüz yufkalarınıza sırasıyla pastırma, domates, biber, kaşar ve maydanoz koyup sigara böreğinden biraz gevşek olacak şekilde sarın.
~Sonra da iftara 10-15 dakika kala bol yağda kızartın.
Nasıl canım istedi anlatamam:) Ama ben daha önce paçanga böreği yaptığımda 24tanesini 6şarlı şekilde buzdolabı poşetiyle buzluğuma koymuştum. Eve gidince kızartırım mis gibi sıcacık.... Sizinde canınız çektiyse hadi bakalım üşenmeyin iki dakikada yapıverirsiniz :)
Afiyet Olsun....
 
                                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)