16 Nisan 2012 Pazartesi

Offroad Şenliği

Hafta sonu offroad şenliği için Kahramanmaraş'taydık eşimle.
Aslında ben tozlu topraklı şeyleri pek sevmem. Eşimi kırmamak için tamam gidelim demiştim ilk başta. Ama çooook eğlendim. İyi ki gitmişiz.

Pazar sabahı etkinliğin son gününde offroad yarışına da katıldık. Ama o kadarına henüz alışamayacağımdan bu seferlik izlemekle yetindim copilotluk yapamadım. Türkiye'nin hemen her yerinden birsürü offroad jeepleri katılmıştı. Haliyle renkli görüntüler çıktı ortaya ve elimden geldiğince ekledim görmeniz için.

Maraş'ı da çok beğendim. Geniş caddeleri, güzel havası kapalı çarşısı, meşhur Maraş sandıkları veeee benim için herşeyden önemli olan leziz yemekleri tabi ki. :)

Maraş'a gelip de Mado'ya uğramadan da dönmedik tabi. Tadları damağımda kalan o muhteşem yemekleri şimdiden özledim. :)







Mado'da mutlaka Maraş tabağı yemelisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)