26 Mayıs 2015 Salı

Su Prensesimin Dişi Çıktı

Benim minik sevgilim, canımın parçası, ciğerimin köşesi meleğim büyüdü de dişi bile çıktı. Ve tabi ki annesi de Su kuşuna yakışır bir diş buğdayı partisi yaptı. :)

Menüde:
Zeytinyağlı sarma
Su böreği
Patlıcanlı börek
Rula poğaça
Patates salatası
Mırik köfte
Mahlepli tuzlu kurabiye
Browni kurabiye
Whoopie pie
Magnoli puding
Pembiş bezeler
Ve tabi kiiii Diş buğdayı vardı.

Madem partinin amacı Su kuşumun dişlerini kutlamak; tabi ki de misafirlerimize hediyelerimiz diş fırçası ve diş macunu oldu.

Sonra tabi ki diş partisinin olmazsa olmazı "meslek seçimi" yaptırdık benim minik kuzuma. Önce altınlar incikere gitti eli :) ama sonra steteskopu elinden bırakmadı. Kim bilir belki annesi gibi süslü püslü takıp takıştıran bir doktor olur kızım da. Yani inşAllah. :)

Prensesimin sayesinde yeni yeni partiler heycanlar mutlu telaşlar yaşıyorum. Allah hepimize evlatlarımızın hep mutlu sağlıklı günlerini yaşamamızı nasip etsin inşAllah. Amin.
Çok sevgiler herkese....


2 yorum:

  1. Her şey çok güzel ve şık olmuş daha bice güzel günlerini kutlarsınız inşallah dişleri de sağlıkla büyüsün ;)

    YanıtlaSil
  2. diş macunu ve diş fırçası detayına bayıldım nerden temin edebilirim bende yapmak istiyorum yardımcı olurmusunuz :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)