26 Aralık 2012 Çarşamba

Dudaklara Dikkat !!!!


Havalar soğudu artık. En az ellerimiz kadar dudaklarımızda kuruyor. Ve yapılmaması gereken şeyi hepimiz yapıp; dudaklarımız kurudukça dilimizle ıslatarak aslında daha da fazla kurumasına sebep oluyoruz. Bu nedenle ben özellikle bu soğuk havalarda dudak nemlendiricilerimi asla yanımdan eksik etmiyorum. O kadar çok lipbalm denedim ki, en memnun kaldıklarımı paylaşmak istedim sizlerle.
                                     
Avene Cold Cream : Kesinlikle çok etkili. Eczaneden almıştım ve anında etkisini göstermeye başlıyor.

OHT Peptide3 : Dudak kuruluğundan ziyade duddakları dolgunlaştırmaya yarıyor. :) Bunu genelde geceleri yatmadan önce sürüyorum. Biraz yakıyor fakat bence işe yarıyaor!!!

Khiel's LIP BALM : Çok memnumun. Hemen etkisini gösteren bir krem. Anında yumuşatıveriyor dudaklarınızı. Dudak parlatıcısı yerine bile kullanabilirsiniz. Dudaklarınızı nemlendirirken parıl parıl yapıyor çünkü.Tadi da harika:)

BURT'S BEES : Ben ballı olanını almıştım. Tadı ve kokusu harika. Dudaklarıma da çok iyi geliyor. Fazla parlatmadığında rujunuzu sürmeden önce bile kullanabilirsiniz.

Ben asla makyaj çantamdan eksik etmiyorum dudak kremlerimi. Özellikle de kışın.... Siz de bu soğuklarda dudaklarınızı ihmal etmeyin olur mu?
                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)