28 Mayıs 2012 Pazartesi

Über Kolay Süper Lezzetli Çilekli Pasta:)

Tam 15dakika sürdü bu pastayı yapmak ve açıkçası bu kadar lezzetli olacağını tahmin edememiştim. Hatta ertesi gün kek kremayı iyice emmiş daha da süper olmuştu. Can onca yaptığım tatlının içinden bu en zahmetsiz olanını beğendi. :) Ben de favorilerime ekledim. Tek kişilik porsiyonlar şeklinde olması da en güzel yanı.

Malzemeler:
1 adet iki katlı hazır sade pandispanya (isterseniz 3katlı pandispanya alıp daha çok sayıda pasta çıkarabilirsiniz.)
1 paket Dr.Oetker çilekli Creme Ole
1 paket Dr.Oetker sade krem şanti
1 paket vanilya
2,5 su bardagı soğuk süt
Dilimlenmiş muz ve çilek (ben arasına sadece muz koydum çilek yoktu:))
Keki ıslatmak için yarım su bardagı süt

Yapılışı:
•Öncelikle krem şanti,creme ole ve vanilyayı bir kaba boşaltıp 2,5 su bardağı sütle çırpın ve bir kenara alın. Harika bir krema oluyor kıvamı müthiş! (ben bir çorba kaşığı da pudra şekeri ilave ettim çok şekerli seviyorum)
•Sonra keki yuvarlak bir kalıp ile kesin.
•Keklerin altta kalacak olanını birer yemek kaşığı sütle ıslatın.
•Sonra kremadan sürün, üzerine meyveleri dizin ve ikinci katını kapatın.
•Kalan kremayla pastanızı kaplayın.
•Ben üzerini meyve ve renkli şekerlerle süsledim. Siz de dilediğiniz gibi süsleyin.

Afiyet Olsun....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)