30 Ocak 2013 Çarşamba

Abdullah Ve Çınar'ın Sünnet Mevlidi

Geçen hafta blogumu epey ihmal ettim farkındayım.... Çünkü İstanbul'daydım bir haftadır. Ve bloga eklemek için fazlasıyla malzeme biriktirdim hiç merak etmeyin. :)

Bunlardan en önemlisini paylaşarak başlayayım isterseniz. Abimin 6 yaşındaki oğlu Abdullah ve 2 yaşındaki oğlu Çınar yani benim canlarım sünnet oldular.

Tabiki en stresli kısmı çocukların hastanedeki sünnet merasimleri idi....Çınar'cık hastaneye adımımızı atar atmaz öyle korktu ki yavrum benim çığlık çığlığa ağlamaya başladı, taa ki eve dönene dek. Abdullah ise tam tersine bir o kadar cesurdu hepimizi cesaretine hayran bıraktı diyebilirim. Ve sonunda hayatlarındaki bir basamağı daha abi kardeş birlikte atlamış oldular. :)

Düğününü daha sonra yapacaklar fakat öncesinde evde bir mevlid töreni yaptık. Eeee hazır ben İstanbul'dayken organizasyonu da kimseye bırakmadım tabiki. Annemle beraber kolları sıvadık. :)

Çok abartılı olmasını istemediler. O nedenle biz de daha sade bir konsept hazırladık. Evin dekorasyonu tamamen bana ait iken, ikramlar ise tamamen anneme aitti.
Menüde:
Kavurma ve pilav
Zeytinyağlı sarma
Su böreği
Tatlı
Lavaş
Ayran
Lokum ve şekerlemeler vardı....

Cibinlik ve yatağını da beraber seçtik. Şu kadarını söyliyim hayatımda gördüğüm en zarif ve en şık sünnet yatağıydı....

Gelen misafirlerimize bu özel günden kalıcı birer hatıra olsun diye bakır lokumluklar hediye ettik.

Özetle sade ve çok şık bir mevlid töreni oldu. Darısı benim bitanecik yiğenlerinim düğünlerine ve kendi çocuklarının sünnetlerine olur inşAllah. Ve dee bu yazıyı okuyan herkesin başına.... Amin. :)

Sizi mevlidimizin fotoğraflarıyla baş başa bırakıyorum. ;)
Sevgiler herkese....
       
       
       
        
        
       


1 yorum:

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)