16 Ocak 2015 Cuma

Zara'nın 40 Uçurma Sepeti


40 uçurma lafı dolanır durur. Bebek ile ilgili onlarca ritüelden biri bu da. :) Ablamla ben tam bir ay arayla doğum yaptık. 23 Temmuz'da Zara'mız geldi. 23 Ağustos'ta ise Su kuşu.... Yani Zara'cık 40 günlük olduğunda Su daha 10günlüktü. Ve malumunuz ben biyere çıkamadığımdan annemde bana baktığından Zara'nın 40 uçurması için bize geldiler. Veeee tabi ki süt anne olarak minik Zara'ma harika bir 40 uçurma sepeti hazırladım. Sepetimize tulum vs. gibi Zara'ya hediyeler, altın, nazar boncukları, Başak'a aldığım hediyeler vs. vardı. Hediyeler ve süslemelerin dışında 40 uçurmanın olmazsa olmazlarını da koydum sepete ve minik bi mektupla tüm bunların anlamlarını yazdım. Belki sizin de birgün hazırlamanız gerekirse belki bu yazım size yardımcı olur.

Yumurta: Yumurtadan çıkan civcivler gibi çabuk büyüyen sağlıklı ve tok bir insan ol.

Ekmek: Annen baban elinin ekmek tuttuğu günleri görsün,seninle gurur duysun. Elin hep bereketli olsun.

Un: Uzun, sağlıklı, un gibi tertemiz bir ömrün olsun.

Toz Şeker: Ağzın hep tatlı olsun.Tatlı dilli güler yüzlü bir insan ol ve kimsenin gönlünü kırma.

Demir Para: Ömrün boyunca hep helal bol kazançların olsun. Sen de tüm ihtiyaçlılara yardım et.

Pamuk: Ak saçlı nine olana dek uzun ömürlü ol. Pamuk gibi yumuşacık bir kalbin olsun.

Çörek Otu: Hayatın boyunca hep yüzünü güldürecek şeyler yaşa. Aşk, iş, evlilik, aile.... Hep şans senden yana olsun.

Pirinç: Sana,evine,evimize ve gittiğin her yere bereket gelsin.

Tuz: Hayatın boyunca ağzının evinin tadı tuzu hiç kaçmasın.


Süt kızım, Su'yumun süt kardeşi.... İnşAllah siz de birbirinizi bebişlerine hatta torunlarına zevkle bu sepetlerin daha güzellerini hazırlarsınız. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)