2 Aralık 2013 Pazartesi

Zeynep Naz'ın Dişi Çıktı :)

Blogumu takip edenler benim prensesimi de tanıyorlardır mutlaka. Zeynep Naz tabi ki :)
Bizim minik kokoş prensesimiz büyüyor ve bizde keyifle izliyoruz. Şimarmalar, emeklemeler, kahkahalar, bizimle dalga geçmeler oooo neler neler. Alttan iki tane dişi bile çıktı. Ve bize de yeni bir parti için yol göründü. :) Hemen kolları sıvadık ve ufak çaplı bir hazırlık yaptık. Bu partinin en güzel ve özel yanı ise Zeynep Naz kuzusunun da partimize dahil olması ve onun ilk partisi olmasıydı. :) Nasıl mutluydu anlatamam parti kuşum benim. Annesine çekmiş belli oldu:)

Bu kez Naz'ımın diş kurabiyelerini bizzat bendeniz yaptım. :) Eeee teyze olmak kolay değil. Diş süslemeli çikolatalar ve kurabiyelerimizi misafirlerimiz çok beğendi. Diş pastası ise bir harikaydı. Biz bile bu kadar güzel bir sonuç çıkacağını tahmin edememiştik vallahi.

Diş Buğdayı canım annemin ellerinden çıktı tabi ki. Henüz o kadar becerikli değilim. Annem kadar olabilmem için çoooook fırın ekmek yemem lazım çooook.
 
Menü de neler mi vardı?
*Diş Buğdayı
*Mini Sandviçler
*Patatesli El Açması Börek
*Mercimek Köftesi
*Kadınbudu köfte
*Karışık Kızartma
*Zeytinyağlı Kuru Dolma
*Diş Pastası
*Diş Kurabiyesi
*İçecekler

Biz çok eğlendik. Umarım siz de fotoğraflara bakarken keyif almışsınızdır.
Herkese iyi haftalar diliyorum....


3 yorum:

  1. Zeynep nazin dis hedigi cok guzeldi :)) hamile oldugum icin cok yiyemiyorum ama hersey o kadar lezizdi ki neler yedim neler ellerinize saglikk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı annecik öncelikle bloguma hoş geldin. Darısı senin karnındaki minik bebişin partilerine. :)

      Sil
    2. Hosbuldukk guzellik :)) amin inşallah cnmcimm

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)