4 Ekim 2013 Cuma

Mutfağımın Yeni Cicileri :)

Herkese merhabalar.....
Sakın bu sıralar mutfakla alakadar olmadığımı düşünmeyin. Yeni çok tarifim var aslında ama bloğa ekleyecek vakit bulamıyorum.
Az önce telefonumdaki resimleri karıştırırken Amerika'dan mutfağım için aldığım cicilerin resimlerini buldum. Ve bunları blog takipçilerimle acilen paylaşmalıyım dedim.

Nasıl tatlılar değil mi? Ben herbirini ayrı ayrı çooook beğenerek aldım. Henüz kullanmaya fırsat bulamamış olsam da (kullanmaya kıyamamış olmak da diyebiliriz) blogumda yerini alsınlar istedim. :)





 

4 yorum:

  1. güle güle kullan çok şekerler :D

    YanıtlaSil
  2. Güzel ve lezzetli yemeklerde kullan canım...Sevgiler...:))

    YanıtlaSil
  3. Çok ciciler:) şu cakepops kalıbından bende alayım, güzel günlerde kullan🌺

    YanıtlaSil
  4. bayıldıııım hepsi birbirinden cicişli tam benlik ay evet insan kıyamıyor kullanmaya seyret dur bunları iç açıyor :)iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)