21 Ağustos 2013 Çarşamba

Happy Birthday To Me :)

Bakmayın bu postu bugün hazırlayabildiğime. Şu sıralar günlerim o kadar yoğun geçiyor ki.... Aslında doğum günüm 18 Ağutos'tu. Ve uzuuuun zamandır tüm aile bir arada doğum günümü kutlayamamıştık. Bu sene tüm yıllara bedel bir doğum günü geçirdim. Gece 00:00 dan itibaren kutlamalar başladı desem yeridir. Kendimi gerçek bir prenses gibi hissettim her saniyesinde.....

Doğum günüme saatler kala harika bir sofra ile başladık kutlamaya. Her yerde şirinler, pamuk prenses, kalpler vs... vardı. Ve tabi ki benim yakışıklı kocacığımla yedik bu yemeği baş başa. :)
 
Sabahında ise muazzam bir kahvaltı beni bekliyordu. :)

Akşam ailemle ve ennnn sevdiklerimle birlikteydik.... Önce harika bir yemek yedik. Sonrasında ise günlerdir beni sevinçten çıldırtacağına emin olduğum ve hayalini kurduğum pastam geldi tabi ki. :)
İnanamadım.... Ben bile bu kadarını hayal edememiştim. Canım Başak'ım ve Alper Abim'in hediyesiydi bu inanılmaz pasta.....

Yaklaşık 45 dakika kadar transa geçip dilek diledikten sonra mumu üfledim veeee bir yaşıma daha girdim...... (Annem ise sabırla beni alkışlamaya devam etti.) :))
Sonra gelsin hediyeler. :) Benim minik Efe kuşum bile sırf seviyorum diye evdeki Şirinlerini bana getirmişti daha ne olsun. :)

Yeni yaşımdan tek dileğim ailemin,benim ve tüm sevdiklerimin sağlıkla, mutlulukla,huzurla bir arada olması.... Benim canlarım hepinizi o kadar çoooook seviyorum kiiii. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. İyi ki varsınız.







 
 

5 yorum:

  1. maşallah size,nice mutlu yaşlara:)

    YanıtlaSil
  2. sevdiklerinle birlikte nice nice yılların olsun..

    YanıtlaSil
  3. Harika bir pasta ve cok cici hediyeler...yeni yasiniz sevdiklerinizle beraber mutluluk ve huzur getirsin...dogum gununuz kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  4. Canım benim,güzel prenses arkadaşım.Yeni yaşın sana tüm güzellikleri beraberinde getirsin.Bir ömür boyu ailenle ve sevdiklerinle birlikte nice mutlu,huzurlu,sağlıklı günler geçirmen dileğiyle...
    Seninle her ne kadar yüzyüze tanışmamış olsakta seni çok seviyorum iyiki tanımışım seni cupcake arkadaşım :):)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)