29 Temmuz 2013 Pazartesi

Ailecek İftar Ziyafeti;)

Dün akşam Başak'cığımda ailecek iftara davetliydik. Başlıktan da anlayacağınız üzere hiç abartısız tam bir ziyafet sofrası vardı. Tüm aile bir arada olunca bu keyif ikiye katlandı tabi ki. Sunum her zamanki gibi yine muazzamdı. Menü o kadar zengindi ki umarım unutmadan yazabilirim hepsini. :)

Hazır mıyız? Saymaya başlıyorum menüyü. ;)

-Minik köfteli yoğurt çorbası
-Hıngel
-Domatesli bulgur pilavı
-Sebzeli sac kebabı
-Yumurtalı ıspanak kavurması
-Mırik köfte
-Patatesli el açması börek
-Şakşuka
-Roka salatası
-Kalbura bastı
-Muzlu magnolia puding
-Kaymaklı ekmek kadayıfı
-Vişne hoşafı
-İftariyelikler
-Meyve

Kendime inanamayarak hepsinden yedim desem. :))) Bana kalsa saatlerce o masada oturup dinlene dinlene sahura kadar yerdim ama midemizin de bir kapasitesi var malum. :))

Ellerine sağlık benim tatlı prensesimin tatlı annesi. Herşey harikaydı. Allah bize ve herkese bir ömür sağlık ve mutlulukla ailecek daha nice Ramazanlar nasip eder inşAllah.....







5 yorum:

  1. yorumsuz görselleri sevmiyorum arkadaşım ben ilk yorumu yapıyorum herşey çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. oowwww herşey muhteşem cidden tam bi ziyafet olmuş canım :) Ablacığının ellerine kollarına sağlık valla hem bebek hem böyle bol çeşitli bi sofra büyük başarı vallahi çok özendim biz böyle olabilcez mi acaba :):)

    YanıtlaSil
  3. Bayildim masallah harika bir sofra,cok zengin hepsi ayri bir istah acici mamalar:-) sunumlarda oyle cok guzel

    YanıtlaSil
  4. cok güzel olmuş gerçekten, bizde 4 genç arkadaş olarak blogumuzu yeni açtık....bekleriz ;)
    http://seksendoksan8090.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. oh oh maşallah pek guzel sofraymış..

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)