3 Mayıs 2013 Cuma

Minik Bir Düzeltme (Benim Adım Ezgi) :)

Sevgili takipçilerim; bloguma yaptığınız ziyaretler ve güzel yorumlarınız beni o kadar çok mutlu ediyor ki duygularımı anlatamam.

Tariflerimin beğenilmesi, deneyenlerden aldığım iltifatlar.... İnanın beni mest ediyor.

Sanırım ismimle ilgili bir yanlışlık var biryerde fakat çözemedim. Güzel yorumlarınızda benden ''Selda'' olarak bahsetmişsiniz. Fakat benim adım ''Ezgi.'' :) Acaba Selda isminin kaynağı nedir çözemedim açıkçası. :)

Fakat önemli olan yayınladıklarımla ilgili güzel düşünceleriniz. Hepinize çok teşekkürler.

Sevgiler....

5 yorum:

  1. :))

    not:yorumdaki resim doğrulamayı kaldırırsan daha kolay yorumlanır paylaşımların..

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Ezgii:)) tanistigimiza memnun oldum..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. selam canım.Ben aslında isminin Ezgi olduğunu bir önceki postta anlamıştım.Bebek için Ezgi teyzesine geldi deyince...Dikkatliyimdir:)Neyse düzeltmeni yapıp içini rahatlatmışsındır.Bilmeyenler de bu sayede öğrenmiş oldu.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. bir prensesle daha tanışmak beni mutlu etti:)güzel paylaşımlar diliyorum,sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Blogumda yeni bir paylasiminiz var diye gosteriyor ama sizin sayfada sadece bu var en son paylasim???

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)