25 Nisan 2013 Perşembe

İnstagram Çılgınlığı :)

Evet kabul ediyorum. Resmen bir instagram bağımlısı oldum.
Hatta sadece bağımlı olmakla kalmadım etrafımda kim varsa onlara da bulaştırdım. :)
En başta Başak, sonra Can, Annem, Pınar abla .........
 
Takip ettiğim insanlar ve beni takip edenler o kadar tatlılar ki. Hep nazik güzel yorumlar, cicili bicili masalar, tarif paylaşımları, sunum örnekleri..... Kesinlikle çok keyifli bir yer bu instagram.
 
Daha önce de söylemiştim ben masa düzenini, süslemeyi, şık sunumları çok severim ve çok da önem veririm. Apar topar hazırlanmış bir masa dahi olsa kesinlikle düzenli ve göze hitap eder sofralarım. Bu hep böyleydi. Fakat instagrama dadandığımdan beri bi tık daha fazla oldu sanki :) Öyle ki hazırladığım masaların fotoğrafını çekip paylaşırken Can her defasında aynı soruyu soruyor: ''Ezgi'cim bana mı hazırladın yoksa takipçilerine mi?'' :))
 
Hafta sonu Başak'lardaydım. Minik momijimiz yani Zeynep Naz'ımızın nadir olarak uyuduğu saatleri de kendimize ayırdık. :) Kahvaltılar, cupcakeler, çay saatleri vs. vs..... Çok güzel fotoğraflar çıktı ortaya. Çok eğlendik. Hepsi de son dakika bebişten fırsat kalan zamanlarda hazırlanan şeylerdi üstelik. Fakat birkaç küçük detay bile günü güzelleştirmeye yetiyor....
 
Siz de instagramcı iseniz bize de bekleriz efendim.... :)
Sevgiler....
 

8 yorum:

  1. Hiç sorma canım ya gerçekten hastalık bu instagram :) bende sofra hazırlarken artık eşim 'tamam mı süsledin mi sofranı eksik var mı fotoğrafını çektin mi artık otursam felan diye söyleniyo' :) ama yine de çok güzel bi dünya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki herkesin kocası aynı şeyden şikayetçi. :) Ee o kadar güzel sofralara oturuolarsa mecburen azıcık bekliycekler. :)

      Sil
  2. oy o ne güzel bir sunum öyle karpuz peçeteliklere bayıldım her şey ayrı ayrı güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. ;) Onlar ablamın peçetelikleri ben de bayılıyorum ;)

      Sil
  3. Bende tam bir bağımlı olmuşken sildim instagram hesabımı çok zamanımı alıyordu :) sofralarınız çok şık çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama yine de memnunum ben halimden. :) Çok keyifli biyer çünkü. Bence siz de geri dönün birbirimizi takip edelim :)

      Sil
  4. Evet instagram çok keyifli, senin için yeni bir foto yayınlıyorum :)))

    Masadakilerin hepsini instagramdan zaten biliyorum öle ki sayesinde nişastalı kurubiyelerden bile yedim...

    Yalnız senin eline kimse su dökemez, bu konuda da çok beceriklisin, herşey çok güzel ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beniiiim çok teşekkürler. Hamile bayanlar için birazcık tehlikeli biyer olsa da yine de çok keyifli. Ben de seni zevkle takipteyim. ;)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)