29 Nisan 2013 Pazartesi

Evime Minik Bir Prenses Geldi :)

Cumartesi günü çok ağır konuklarım vardı. Baş misafirim olan Zeynep Naz kuşumun ilk gezmesiydi bu. :) Ve tabi ki Ezgi Teyze'sine geldi. Benim minik kokoşum nasıl süslenmişti anlatamam. Benim izimden gidecek bu kız belli oldu.Tam bir küçük hanımefendi. :)

Neler yapacağımı şaşırdım inanın heyecandan. :) Cuma akşamı plan yaptık ve hemen girdim mutfağa.

Menüde:
-Avcı Böreği
-Dereotlu ve Peynirli Poğaça
-Fırında Patates-Köfte
-Patlıcalı Ezme (Tarif Cafe Portakal'dan)
-Mozaik Pasta
-Tavuk Göğsü
-Muzlu Kakaolu Kek vardı.

Misafirlerim bayıldı ikramlarıma. Ee tabi ben de mutluluktan dört köşe oldum.

Dereotlu poğaça ve Avcı böreği bir harikaydı. En kısa zamanda tariflerini yayınlıycam.
Mozaik pastaya gelince. Tarifini ısrarla sordular ve sonunda söyledim. Dr. Oetker'in mozaik pastasını denemediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz. :)
Patlıcanlı ezme ise nefis bir meze olmuştu. Hatta kalanını bugün ızgara köfte ile servis edicem. Denemenizi tavsiye ederim.

Sizleri fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum. ;)
Mutlu haftalar.....

 
 
 


7 yorum:

  1. Allahımmm ne kadar tatlı onun o tulumu,ayakkabıları ya :) Maşallah nazar değmesin minik momijiye :)
    Yemekler harika görünüyor canım ellerine sağlık :)
    ZeynepNaz çok şanslı bir bebek çünkü senin gibi bir teyzesi vaarr :)

    YanıtlaSil
  2. Yemeklerde fena değilmiş :)

    YanıtlaSil
  3. maşallah küçük bayan a

    ellerine sağlık masa çok iyi görünüyor bu arada sehpa bacakları dikkatimi çekti altın sarısı çok hoşmuş :)

    sevgiler..

    not: resim doğrulamayı yorumlardan kadırırsan yorum yapmak dahada kolaylaşır ;)

    YanıtlaSil
  4. çok şekermiş bu cici prensess converslerini yerimm :)) sunum çok güzel görünüyor ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. o minik prensesi'de cicilerinide yerim ben,maşallah rabbim nazarlardan korusun,ikramlara gelince hem göze hem mideye hitap etmişsin canım,herşey harika görünüyor,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. nekadar marifetlisin,maşallah:)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)