18 Mart 2013 Pazartesi

Kızlar Biraz Fazla mı Oldu Ne? :)

''Kızlarımda Tanıştınız mı?'' başlıklı yazımı okuduysanız bu pembişleribir kısmını hatırlıyorsunuzdur.

Sonrasında ise kızlara takım olsunlar diye tuzluk biberlik almaya gitmiştim ki resimdeki bu takımı bulup aldım.

Dün gezinirken bir de ne göreyim. Kızlarımın orjinal takımları gelmiş :) Almamak için kendimle mücadele ettim inanın ama olmadı. Aldım.... Ne yapacaksam neredeyse birbirinin aynısı olan iki takım tuzluk biberliği. Ama bu yeni takımda kürdanlık var gerekliydi yani aslında. ;)

Diğer takım yalnız kalmasın diye bu servis tabağını da aldım tabi ki. :)

Biliyorum son derece gereksiz bir alışverişti. İşin kötü yanı artık dolaplarımda koyacak yer bile yok. Tüm takımı masaya yayınca sizlerle de paylaşmak istedim. Özetle evet bu kızlar gerçekten de fazla oldular. ;)

Sevgiler herkese....











5 yorum:

  1. Bence çok şekerler,ama haklısınız bizim evdede koyacak yer kalmadı..güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ama bunlar güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller bence hiç fazla olmamış:)
    İyiki almışşın çok cici masalar hazırlanır bunlarla
    Keyifli günlerde kullanman dileğiyle
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  4. Çok şirinler gerçekten almamak zor olsa gerek:)Bende bu cici kızların yumurtalığını görmüştüm belki onu da takıma eklemek istersin:)

    YanıtlaSil
  5. Çok cici bir takım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)