4 Mart 2013 Pazartesi

Cicili Bicili Peçetelerim

Ben 5-6 yaşlarındayken ablamın peçete koleksiyonu vardı hatırlıyorum. Ama her desenden birer tane....
Cumartesi günü nereye elimi atsam paket paket peçeteler çıkınca aklıma geldi birden  Başak'ın peçete koleksiyonu..... İsterdim de birtanecik bile vermezdi bana. :)

O günlerden içimde kalmış olacak ki her girdiğim mağazadan almış doldurmuşum desen desen renk renk peçeteleri. :) Tek farkı ben koleksiyon yapmıyorum, tabağıma, masama, menüme, keyfime göre kullanıyorum hepsini. Ama birazcık abartmışım sanki.

Cumartesi günü elimi attığım heryerden kutu kutu peçeteler çıkınca hepsini tek rafta düzenlemek için çıkardım. Çıkarmışken de fotoğraflayıp sizlerle paylaşmak istedim.

Bu pazartesi Sivas'ta kapalı ve yağmurlu bir hava var. Bu havalara inat rengarenk peçetelerim gibi cıvıl cıvıl bir hafta dilerim hepinize... ;)

4 yorum:

  1. Merhaba Ezgi Hanım,
    Peçeteler harika görünüyor. Benimde küçükken biriktirdiğim birçok koleksiyon arasında peçetede vardı. Güzel olmuş paylaşmanız, hoşçakalın..

    YanıtlaSil
  2. Sizi ve yorumunuzu blgoumda görmek mutlu etti beni. Çok teşekkürler. ;)

    YanıtlaSil
  3. Peçetelere bayıldım bu kadar çeşiti nasıl buldunuz çok beğendim
    English home da hiç peçete görmedim nasıl bakıyosam:)
    Bloğunuzu yeni keşfettim çok sevdim ,çok samimi sevimli bir blog
    Keyifle takip edicem
    Bloğuma beklerim
    Muhabbette olmak dileğiyle,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlı yorumlarınıza. Bu sayede blogunuzu keşfetme fırsatım oldu benim de. Ve hemen takipe aldım. Çok ama çok keyifli bir blogunuz var. Sevgiler. ;)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)