1 Şubat 2013 Cuma

Kurabiye Kursum ve Butik Kurabiyelerim :)

Başak'ın baby shower partisindeki o müthiş kurabiyelerden sonra bu işi kafaya koymuştum. İstanbul'a ilk gidişimde bir kurabiye kursuna gidip nasıl yapıldığını öğrenicem dedim ve öyle de yaptım.

Tabi bu kurs olayını aklıma sokan benim tatlı arkadaşım Funda oldu. Funda aslında bir mühendis. O da kurabiye kursuna gitmiş. Ve şu an sipariş üstüne sipariş alıyor. Harikalar yaratıyor diyebilirim. :)

Ben de İstanbul'a gitmeden önce kursumu ayarladım. Fiyonk Bakery diye çok hoş bir cafenin sahibi olan Özge'den öğrendim ben butik kurabiye yapmayı. O kadar zevkli bir kurstu ki anlatamam. Ve günün sonunda kendi ellerimle yaptığım ve süslediğim tam 19 tane kurabiyem vardı. Tabi bunlar ilk ve en acemi kurabiyelerim....
Özge'nin bana söylediği cümleyi aynen aktarıyorum: ''Bugüne dek kurs verdiğim en becerikli kişi sensin.'' dedi bana. E daha ne söyliyeyim ki. :))))

Kurstan eve döndüğümde hamur açmaktan avuçlarımın içi şişmişti ve morarmıştı desem inanır mısınız? Kollarımın hamlamasını ve ağrısını saymıyorum bile. :) Yani aslında göründüğü kadar da kolay birşey değil tüm bunları yapmak...

Neyse sözü fazla uzatmadan sizlerle ilk yani acemi ellerimden çıkan kurabiyelerimi paylaşayım. :)
Kurabiyelerim gibi tatlı ve rengarenk bir haftasonu dilerim....
Sevgiler....

                               





5 yorum:

  1. Şu mavi ayakkabılı olan süper.

    YanıtlaSil
  2. Seni tebrik ederim prensesim yapıcam denin ve yaptın.Harika olmuş bunlar bayıldım.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur Ablacım çok teşekkür ederim. Senin yorumların beni öyle mutlu ediyor ki. :)

      Sil
  3. Resimdekinden de güzeller inanın..

    Ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm teşekkür ederim. :) Evdeki vazoya koydum gelip gidip bunları ben yaptım diye bakıyorum. :))

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)