20 Şubat 2013 Çarşamba

''Hello Kitty World'' Açıldı :)

Geçen hafta yine İstanbul'daydım. Başakla benim Hello Kitty aşkımdan bahsederken abim duydu. Caddeye pembe biyer açılmış. Hello Kitty yazıyor. Orayı gördün mü sen dedi. Allah'ım şaka yapıyor olmalı görmemiş olamam diye ne yapacağımı şaşırırken benim canım abim hadi giyin de götüreyim seni ne istiyorsan alayım demesin mi. Oh my Godnessss. Yazarken bile heycanlanıyorum. :))

Hello Kitty World'e gideceğime mi sevineyim yoksa benim bitanecik abimin hayatta en nefret ettiği şeyleri sırf benim yüzüm gülecek diye yapmasına mı bilemedim.

Tamam Hello Kitty World aklımı başımdan aldı. Resmen rüyalar alemi gibiydi. Orası ayrı. Ama o akşam beni mutluluktan uçuran asıl şey; Abimin hiç oflayıp puflamadan beni oraya götürüp, bir saate yakın beni bekleyip, hatta seçtiğim şeylerle ilgili sorduğum binlerce soruya sabırla cevap verip sonra da elimiz kolumuz pembe poşetlerle dolu eve dönmemizdi.... :))
O kadar güzel bir kalbi var ki onun. Dünya'nın en ama en iyi abisi desem az bile. Üstelik sadece bizler için değil,herkese karşı öyle. Abimi kelimelere döksem en başta vicdanlı ve merhametli gelirdi sanırım.... Çok şanslıyım böyle bir abim olduğu için.

Gelelim Hello Kitty World'e..... Bayanlar öncelikle şunu söyleyeyim mağazanın önünde kendi kafesi var. Yani siz mağazada ne kadar kalırsanız kalın baylar dışarda kahvelerini içerek sabırla bekleyebilirler sizi. Kahve fincanları, pastalar, fondü vs. hepsi yine hello kitty şeklinde tabi erkeklerin hoşlarına gider mi orasını bilemem. :)
Hello Kitty ile ilgili aklınıza gelen gelmeyen herşeyi bu mağazada bulabilirsiniz.
Nevresim takımları, bornozlar, makyaj malzemeleri, çantalar, cüzdanlar, defter, kalem, hesap makinası, evcil hayvan gereçleri, bebek arabaları, anne bebek çantaları, araba aksesuarları ve daha neler neler......
Ben abimin iyi niyetini fazla suistimal etmemek adına sadece resimdeki pembe çantayı aldırdım ona. Büyük boy olanını tabi ki. Eeee en baştan gözünü korkutmak olmaz dimi. :) Siyah çantayı ise Abimin eşi Sümeyra için aldık.
                              
Artık her İstanbul'a gidişimde Hello Kitty alışverişim farz oldu. Hayallerim gerçek mi oluyor ne? :))))




3 yorum:

  1. Muhteşem bir yere benziyor ilk açıldığından beri aklımda ama fırsatım olmadı, şimdi daha da gaza geldim :D

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)