27 Şubat 2013 Çarşamba

Bir Prensesin Doğuşu (Zeynep Naz'ımız Doğdu)

Nihayet heyecanla ve sabırsızlıkla beklediğimiz prensesimiz Zeynep Naz'ımız 14 Şubat sevgililer gününde dünyaya geldi. Hayata ve hepimize o tatlı gülücükleriyle merhaba dedi.

O gül pembesi teni, cennet kokusu, bi lokmalık dudakları, yumuk yumuk gözleri, sıcacık elleri,kalem gibi uzun ince minicik parmakları.... Nasıl anlatsam ki. Her bebek gibi bizim bebişimiz de bir mucize adeta...

Bu arada hani baby shower partisindeki koca ayak pastası vardı ya. Pastacının içine mi doğdu nedir. Ayyyy inanmıycaksınız Zeynep Naz'ın ayakları aynı ben; uzun ince palet gibi :)))) Yazık tatlışıma teyzesine benzeye benzeye en benzememesi gereken yerim olan ayaklarım benzemiş. :)

Daha öncesinde iki defa teyze, iki defa da hala olmuşluğum var hani. Ama bu melek bizim ilk kızımız. O kadar heycanlıydık ki hepimiz. Başak ve Alper Abi'min heyacanını anlatacak kelime bile bulamıyorum zaten.
Prensesimizin ve annesinin hastane bavullarını hazırlarken başladı heycanımız..... Sabaha kadar hiçbirimiz uyumadık inanın.

Zeynep Naz tam da prenseslere yakışır bir şekilde dünyaya geldi desem yalan olmaz. :) Eeee o baby shower partisi, kokoş eşyaları, onu dört gözle bekleyen o kalabalık.... Kızımızın nasıl bir ortama doğduğunu siz hayal edin artık. :)

İtiraf etmek gerekirse çok iyi fotoğraflar yakalayamadım çünkü ben de inanılmaz heyecanlıydım. Şunu bilmenizi isterim ki yine pembe ve harikalar diyarı gibi bir ortam yaratılmıştı hastane odasında.

Yazıyı hazırlamakta biraz geciktim farkındayım. Şu an bu minik kızımız tam 13 günlük oldu. Hergün annesi bana ''bugün momijimiz ne giydi'' diye resimini yolluyor bana.Teyzesinin kokoşu :) Anne kız öyle tatlılar ve öyle komikler ki. Zeynep Naz ağlıyor, Başak ağlıyor mesela. :))

İlerde genç kız olup da teyzesinin bloguna baktığında onun için yazdığım şu satırları okumasını istiyorum.

Canım prensesim, Zeynep Naz'ım dilerim hep bu doğduğun günki gibi pespembe, mutlu, huzurlu, dolu dolu bir hayatın olur. Büyümeni sabırsızlıkla ve keyifle izliycem. Seni o kadar çok seviyorum ki hayal bile edemezsin. Daha hastane odasından ayrılıp havaalanına giderken özledim seni. Doğar doğmaz hayatımın en güzel parçası oldun. O melekler gibi olan kokun hep burnumda desem inanırmısın. Hayatımızın kokusunu bile değiştirdin. Minik prenses hep böyle etrafına mutluluk ve ışık saçman dileklerimle....
Seni canı kadar seven teyzen EZGİ :)
 
 
 

10 yorum:

  1. ne kadaaarr güzell hazırlanılmış zeynep nazı karşılamak içinn..:)
    bayıldımm bayıldımmmm..:)
    sağlıkla büyüsün inşallahh..
    takipçinizim müsadeniz ile..
    kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bloguma yaptığınız ziyaret ve güzel yorumunuz için. Bu sayede ben de sizin blogunuzu keşfetmiş oldum ve artık müdavimiyim kesinlikle. Süper :)

      Sil
  2. Allah'ım ona sağlıklı, mutlu ve güzel bir ömür verir inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiin. Darısı başına canım benim. :)

      Sil
  3. Hoşgelmiş minik prenses,hoşluklar getirmiş:)
    Sonsuz mutluluklar diliyorum..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkürler. Bloguma ziyaretiniz sayesinde ben de sizi ve güzel blogunuzu tanımış oldum ve takibe aldım. :) Sevgiler.

      Sil
  4. Tanrım onun bahtını güzel yazsın.Kız çocukları gibi yok inanın, ben de iki kız annesiyim.Evimin direkleri onlar.Toparlayıcı, yapıcı ve duyarlı oluyarlar kızlar.Annesine geçmiş olsun , sizlerin de gözü aydın diyorum.Sevgimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel. Allah sevdiği kuluna kız evlat verirmiş der hep annem. Allah bağışlasın sizin evlatlarınızı da. Teşekkürler güzel dilekleriniz için. ;)

      Sil
  5. Merhabalar,hoşgelmiş minik prensesiniz..Allah güzel günlerini göstersin...Süslerine ,şekerlerine bayıldım..süperler..Blogunuzuda çok sevdim..Hemen takibe alıyorum..tanışmaya beklerim..sevgiler..www.nurlumutfakta.blogspot.com..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin blogunuzda çok keyifli. Bende takibe aldım hemen. ;) Çok teşekkürler ziyaretiniz ve yorumunuz için. Tanışmış olduk. Çok sevindim. ;)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)