10 Ocak 2013 Perşembe

Evde Tek Başına :)


Evde tek kalınca; yan gelip yatmak, keyif yapmak, dizi izlemekten gözleri ağrımak veya uyumak yerine benim gibi uzuuun uzun pasta börek yapacağı için sevindirik olan varmıdır acaba? :)

Can dün akşam için arkadaşlarıyla olacağını söylediğinde gözlerimde cupcake şekilleri belirdi hemen.
Baby showerdan beri herkes benden cupcake tarifi sorar oldu , acilen yepyeni bir tarif keşfine çıkmalıydım.

Dün akşam fırsat bu fırsat dedim ve evde daha önceden almış olduğum Dr. Oetker Wolke kakolu kek gözüme çarptı. Kağıt kalıplarda nasıl olur ki acaba dedim ve hemen denedim. Sonuca gelince ben Wolke'ye bayılıyorum fakat kağıt kalıplarda o kadar da hoşuma gitmedi doğrusu. Bir dahaki sefere cupcakeimin kekini yine farkli bir tarifle yapacağım. :) En içime sinen tarifi paylaşacağım sizlerle.

Fakat kremam muazzam olmuştu. Tarifi dün akşam tamamen kendim uydurdum ve bundan sonra benim için cupcake kreması budur. Başka bir tarif denemem bile. Kıvamı,pürüzsüzlüğü,tadı herşeyi mükemmeldi.

Kısaca tarifimi paylaşacak olursam;
*1 kutu Dr. Oetker pasta kreması
*1 su bardağı süt
*2 paket muzlu puding(isterseniz çilekli vs.de kullanabilirsiniz) (hani danoneler falan varya sütlük reyonlarındaki pudingler işte onlardan)
-Hepsini beraber çırpın ve kremanız hazır.... :)

Hem üç farklı paket hazırladım.

Birincisi Ece Annemler için :)

İkincisi market çalışanları için :)

Üçüncüsü deeee bizim için :)


 
Bir de köz biber soslu brokoli salatası yaptım. Üzerine tıklayarak tarife ulaşabilirsiniz. Brokoliyi bu haliyle sevmeyen olamaz diye düşünüyorum.

 
İşte böyleeee. Dün kendi kendime evcilik oynadığım ve inanılmaz keyif aldığım akşamlardan biriydi anlayacağınız.

Hmmm bu arada kremayı denemeyi unutmayın sakın. :)



4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Vildan Ablacım, ifotum beni :) Çok teşekkür ederim Çok tatlısın. :)

      Sil
  2. Resimde görülen brokoli salatası direk fabrikaya geldi ve 3 kişi hepsini bitirdi. Kesinlikle harikaydı. Hele üzerindeki kırmızı biber sosu muhteşemdi. Ellerine sağlık prenses...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam da pırasa gününe denk gelmesi iyi oldu cidden. :) Bu performansı en kısa zamanda tekrarlıyoruz. :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)