14 Ocak 2013 Pazartesi

Başak'ın Baby Shower Partisi -3- (Oyunlar)

Daha önceki yazılarımda da bahsettiğim ''Başak'ın Baby Shower Partisi'' sadece şık bir masa ve güzel yemeklerden oluşmuyordu elbette ki. :)

Tabi ki bizim partimizde de baby shower partilerinin olmazsa olmazı ''oyunlarımız'' vardı... Hem de inanılmaz zevkli oyunlardı...

Oyun oynamaya alışmamız lazım zaten yeniden. Malum Zeynep Naz bizi yakın zamanda evcilik manyağı yapacak kesin. :) Ayyyy en sevdiğim, ben de yanıma arkadaş arıyordum vallahi heyecanla beklemedeyim. :))))
O kadar çok araştırdım ki ne tür oyunlar oynayabiliriz diye. Sonunda 5 tane hem eğlenceli hem de evdeki olanaklarla oynayabileceğimiz oyunlar buldum. Her oyunun sonunda da birinci olan kişiye armağanlar verdik ki oyunlara heyecan gelsin diye. :)

Peki nelerdi bu oyunlar?

1- Kurdela Kesme :Misafirlerimiz Başak'ın karnının büyüklüğünü göz kararı tahmin ederek kurdelaları kestiler. Ve sonrasında Başak'ı ortaya alarak tek tek denedik. Tuğçe yarışmamızın galibi oldu. Pınar ablanın kestiği kurdela ise Başak'la beraber beni de içine aldı. :)

2- Çorap Eşleştirme : Zeynep Naz'ın çoraplarını karıştırıp orta sehpaya döktük. En kısa sürede en çok çorap eşleştiren kazandı. Leman abla ve Pınar abla yarışmamızın galibi oldu. O halleri aklımdan çıkmıyor. :))

3-Pirinç dolu bir kasenin içine koyduğumuz minik firketeleleri bulmak. : Yarışmacının gözleri bağlanır ve 1 dadikada en çok firkete bulan yarışmayı kazanır. Bu oyunu başka bir blogda görmüştüm. Çok zor bir oyun olduğunu yazmışlardı. Gerçekten de öyleymiş. En fazla bulan kişi sadece 4 tane firkete bulabildi. Gözleri bağlı hanımlar pek hoşlar değil mi? :)

4-Alt Değiştirme : En kısa sürede bu Çılgın Mualla bebeğin altını değiştiren yarışmayı kazandı. Ayıptır söylemesi bebeği hiç sarsmadan yani canlı bir bebekmiş gibi davranarak tam 20 saniyede yarışmayı bitiren ben oldum. Doktoruz nihayetinde ilk kuralımız 'zarar verme' :))

5-Anne Adayımızın Çantasında Neler Var? : Fotoğrafta gördüğünüz bu oyun kağıtlarını Alper Abim ile birlikte hazırladık. Misafirlerimize her birine bunlardan dağıttık. Başak'ın çantasına 10 parça eşya koymuştuk. Herkese önlerindeki listede yer alan maddelerden 10 tanesini işaretlemelerini söyledik. En çok puan alan kazandı. Bu yarışmanın galibi de Neslihan Ablaydı. :)
Çocuklar gibi eğlendik lafı bile az kalır. Nasıl güzel geçti anlatamam. Hepimiz için unutulmaz bir anı olarak kalacak bu güzel gün.
Demek ki neymiş? Büyük çocuklarda oyun oynarmış, hem de en alasını :)

4 yorum:

  1. evet çok haklısın göz kararı diye birşey yok bende:)))

    çok eğlendik süperdi yarışmalar, hadi biz yine genciz :)))), bizden hafif yaşlı bayanlar süperdi hahahaha,

    bir daha yapalım bir daha, eğlenduk ki nassıl:)))

    tekrar ellerine sağlık fıstık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çorap katlamada jet gibiydin walla şekercim. O halin gözümün önünden gitmiyor. :))))

      Sil
  2. Oyunlar öyle zevkliydi ki, istisnasız herkes oyunları kazanmak için hırs yaptı. Ben de söylemesi ayıp pirinç ayıklama yarışmasının birincisi oldum. Diğerlerini de ben kazanayım diye epey uğraştım ama:) E tabi sonunda hediye vardı. ..

    YanıtlaSil
  3. Aaaa pirinç yarışmasının galibini unutmuştum sendin hakkaten :) Evet bravo 5 tane falan bulmuştun firkete. :)))

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)