8 Ocak 2013 Salı

Başak'ın Baby Shower Partisi -2-

Veeeee Baby Shower Partisinin merak edilen detaylarıyla devam ediyoruz.... :)

Bu harika partinin neredeyse herşeyini kendimiz hazırladık demiştim. Bu yazıda sizlere işte bu hazırlıklardan bahsedeceğim.

Öncelikle annemin hem evi ve hem de gönlü hepimizinkinden daha geniş olduğu için partiyi onun evinde yapmaya karar verdik. Kendisine sonsuz sabrı ve hoşgörüsü için huzurlarınızda tekrar teşekkür ediyorum. :)

Peki ekip olarak neler mi yapıldı????

Hazırlıklara evi süsleyerk başladık. Duvarlara ''Zeynep Naz''ın kokoş kıyafetlerinden birkaçını astık. Tülleri, duvarları leylek, kelebekler, balonlar vs ile renklendirdik. Kapıyı da yine tüllerle ve prensesimize yakışır bir figürle süsledik. Anı defterimizi & kalemini koyduk ve  konuklarımız dünyaya merhaba demeye hazırlanan Zeynep Naz'ımıza birbirinden anlamlı notlar yazdı.... Bez pastamızı da kendimiz hazırladık. Onun yapılışını da bir sonraki postlarda yayınlayacağım.
                                
                                 
                                 



Rüya gibi bir şeker köşesi hazırladık. Drajeler, lolipoplar, cupcakeler, bebek kurabiyeleri ve minik tavşancıklarımızı bu köşeye yerleştirdik. Lolipopları kendimiz kurdelalayıp etiketledik. Bu nefis cupcakeleri bizzat ben kendim yaptım. :) Bebek kurabiyelerimizi ise İstanbul'da yaptırdık. Tavşanlar anneciğimin zevki ve yine onlar da İstanbul'dan geldi. Misafirlerimize lolipop, draje ve tavşanlardan bu güzel günden ufak bir  hatıra olsun diye armağan ettik.
                                  
    
    
      
Ve masamızı da birbirinden lezzetli yiyecekler ve harika sunumlarla donattık. Menümüzü de paylaşayım sizlerle;
Zeytinyağlı sarma
Peynirli su böreği
Kısır (Annem)
Misket köfte (Ece Annem)
Karnıyarık böreği (Neslihan Abla)
Elmalı kurabiye (İncigül Teyze)
Çilekli puding (Başak)
Çikolatalı toplar (Ben)
Çilek kremalı ve vanilyalı cupcake (Ben)
Portakal kremalı ve kakaolu cupcake (Ben)
Prensesin Pastası
                            
                            

Bir de içecek köşesi hazırladık.Bardaklarımızı bebekli kudelalarla süsledik.Rengarenk pipetler koyduk. İçecekleri giydirdik. :)
                           

Minik prensese harika hediyeler geldi. Başak'ın en keyif aldı kısım hediye açma seromonisiydi sanırım. :) Zeynep Naz'ımın ömrü hep böyle güzel hediyelerle pespembe geçsin inşAllah....

Son olarak Alper Abi ve benim el emeği göz nuru hazırladığımız çerçevemiz. Partimize katılan herkesin bu çerçevede Başak ile fotoğrafı var onları da paylaşacağım.. Yavaş yavaş.... :)
                           

Başak'ın Baby Shower Partisi-1 o kadar güzel tepkiler aldı ki çooook ama çok mutlu oldum. Umarım bu yazım da hoşunuza gitmiştir. Detayları es geçmemek için sizlerle paylaşmak istedim.

Daha bez pastamızın yapılışını ve baby shower partisinde oynadığımız oyunları paylaşacağım sizlerle. Aaaaa bir de Başak'cığımın bana aldığı hediyeleri tabiki :) Ama bu yazıya bu kadar yeter fazla uzatmak iyi değil. :)

Yani özetle Ocak ayında blogum''Başak'ın Baby Shower Partisi 1-2-3-4...vs. ile dolacak gibi görünüyor. :) 2013 pembiş pembiş geldi bizim için. Umarım hepimiz için de öyle devam eder....

Bu arada fotoğraflarda emeği geçen sevgili Tuğçe'ye de çooook ama çok teşekkürler.

Sevgiler....

3 yorum:

  1. Ya ben seni yerim yaaaa, ne guzel yazi yazmissin yine, Allahim seni nazarlardan saklasin emiii...Bu parti gercekten benimmiydi baktikca mest oluyrm ve laf aramizda surekli bakip duruyrm:))) tkr tsk ederim guzel kuzum benim:))dewaminida dort gozle beklemedeyimmm:)))

    YanıtlaSil
  2. Herşey çok güzel görünüyor ...Ellerinize ve emeğinize sağlık...
    Sevgi ve saygılarımla...

    YanıtlaSil
  3. Canım herşey muhteşem olmuş :) Allah herkese senin gibi bir teyze nasip etsin inşallah :D benim çocuğumun teyzesi olmayacak ama inşallah bizede böyle güzel partiler hazırlayan bi teyze buluruz :):)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)