18 Ocak 2013 Cuma

Anne Adayından Gelen Müthiş Baby Shower Hediyelerim :)

Anne adayı 'Baby Shower' partisini düzenleyen kişiye teşekkür mahiyetinde bir hediye alırmış.

Bunu öğrendiğim andan itibaren beni harika sürprizlerin beklediğinden hiç şüphem yoktu.
Ama benim canım Başak'ım tahmin ettiğimin de ötesinde muhteşem şeyler hazırlamıştı benim için. Öyle ki her bir paketi açtığımda ne kadar sevildiğimi, onların gözünde gerçek bir prenses olduğumu ve kardeşlikten daha güzel bir duygunun olmadığını hatırladım......

Öncelikle ''MOMİJİ''lerimle başlamak istiyorum. Şimdi nedir bu ''momiji'' diyeceksiniz. Bu bebekler 'sevgiyi yaymak' felsefesiyle İngiltere'de el yapımı olarak üretilen bebekler. Herbirinin adı altında yazıyor. Ve yine altlarında hediye ettiğiniz kişiye not yazıp koyacağınız bir bölüm var....Bu bebeklerin koleksiyonerleri var. Çocuk işi demeyin çünkü hep büyükler alıyor bu bebekleri. :)

İnstagramda momiji fotoğraflarına her zaman bayılıyordum. Başak paketi bana verdiğinde sevinçten ne yapacağımı şaşırdım. Hem de üç 'momiji' birden almışlardı benim için. O kadar güzel notlar yazmışlar ki nasıl duygulandım bilemezsiniz.... Bebeklerimi e kısaca notlarımı paylaşayım sizlerle.

Princess : Başak'cığımın hediyesi. Notunda da ''Momijisiz prenses olmaz.'' yazıyor. :)
Kipi : Alper Abimin hediyesi. O da bana ''Hello Kitty tadında bir yıl diliyorum'' notu düşmüş. :)

Frou Frou : İşte beni benden alan bu momijim oldu. Çünkü bu Zeynep Naz'ımın hediyesiymiş benim için. Notu ise şöyleydi: ''Teyzoşum seni daha doğmadan çok seviyorum. 2013'te kavuşmak dileğiyle....'' :)

Daha özel bir hediye olamaz diye düşünürken Başak ikinci bombayı da patlattı veeee bana bayıldığım bu ayakkabıları aldı. Mükemmel değiller de neler sorarım size :)
 


''Ooo yoooo artık hediye kabul etmiyorum beni mahçup ediyorsunuz karı koca siz ikiniz'' tarzı itirazlarımı dinlemeyerek beni can damarımdan vurdular. Bu kez hediyelerim ev eşyası idi. Beni tanıyanlar bilirler züccaciyeye asla hayır diyemem. :) Bir de böyle şık şeylerse beni mest ederler. Bu harika saksılar ve bu ayaklı servis evimi şenlendirdi adeta. :)


Canım benim Başak'cığım sana ne desem az... Evet ben bu parti için tabii ki emek verdim fakat bir an olsun kıyamadın bana, Ezgi yorulacak diye için içini yedi. Bu hediyelerinin yeri o kadar ayrı ki bende, özellikle de Frou Frou'mun :)
Tekrar ama tekrar sana, Alper Abime ve Zeynep Naz'ıma çooook teşekkür ediyorum.
Sabırsızlıkla Zeynep Naz'la birlikte bu momijilerle oynayacağımız günleri bekliyorum. :)

Sevgiler herkese....

1 yorum:

  1. ooo yoooo yapma artık bunu bana sürekli ağlatıyosun
    ama sen beni:)))hormonları tavan yapmış,doğurdu doğuracak bir anne adayına bu kadar övgü,ilgi yapılmazki çikooo:)))ayrıcada bu hediyeler o kadar ama o kadar sembolik vede az ki senin için...Hep dediğim gibi Zeynep Naz dan önce sensin benim ilk prensesim,hayatının her anı güzel mutlu vede sağlıklı geçsin inşallahhhh...Nice parti vede organizasyonda buluşmak dileğiyle...BAŞAK&ZEYNEPNAZ not:yaşasın momiji kardeşliğiiii:)))

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)