4 Aralık 2012 Salı

Prensesin Masası-2

                               
                               
                                  
Dün akşam yemeğine Başak'cığım Alper Abimi davet ettim. Gelen istekler üzerine menü de pizza ve patates kızartması vardı.
Malum yeni yıl arefesindeyiz. O halde aksesuarlarda ona uygun olmalı değil mi? Ben de öyle düşündüm ve Başakla beraber yeni cicilerimle donatık masayı.
Yani anlayacağınız prenses mutfağında yeni yıl kutlamaları başladı. :)
Yeni yıl notlarımızı Başak ve Alper Abi yazdı. Henüz doğmamış prensesimizin tekmeleri de gecemize renk kattı. :) Çok güzel bir akşamdı. Acilen tekrarlanmalı!!!!
Bu arada pizza demişken ; merakla beklenen pizza tarifimi de en geç iki gün içerisinde yayınlayacağım. Söz veriyorum. :)
                                 
                                 
                                

4 yorum:

  1. ayyy çok cüel çıkmışımmm:))))şaka bi yana mikemmel bi akşam,über lezzetli pizza ve eğlencenin dibi bi masaydııı:)))her ne kadar ben yarım tepsi yediğimden dolayı gecenin sonunda vinçle kaldrılacak hale gelmiş olsamda minik meleğim karnımda fıkır fıkırdı ve ezoşuna oda tekmeleriyle tşk etti:)))masadaki dekorlar bile al ye beni şeklindeydi desem yalan olmazzz:)))Ellerine sağlık prensesim benimmm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa sen çift canlısın tabi yiycen :) Yeni yıl arefesinde daha detaylı bi masayla bunu tekrarlamamız lazım. Sizinle masam daha keyifli oluyor. :)

      Sil
  2. valla masa dekoru ve üzerindeki herşey mukemmel, herkes sana mı özenir kuşummm:)))) taklitler asıllarını yaşatır...

    pizza tarifini merakla bekliyorum,yavv Başak ne güzel çıkmış:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuşuuuuum, şeker misin yoksa sen? :)))) Pizza tarifi en geç yarın,bilemedin öbür gün, en kötü ihtimalle cumaya blogta:)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)