24 Aralık 2012 Pazartesi

Pınar Ablam'dan Hello Kitty'li Yılbaşı Hediyelerim :)

                                     
Paketi alır almaz bir heyecanla açtım ve Hello Kitty'yi görür görmez kalp atışlarım değişti inanın. :) Pınar Ablam bana Hello Kitty makyaj malzemelerinden adeta set yapmış.Tek kelimeyle bayıldım, mest oldum. Ne kadar beğendiğimi anlatmaya kelimeler yetmez. Paketten Hello Kittyler çıktıkça yüz ifademi görmeliydiniz. Ağzım kulaklarımdaydı resmen. :)
                                                            
Veeeee son vuruşu da Betty Boop oje çıkıracıyla yapmaz mı.... Tamamdır dedim, ötesi olamaz. :)))
Açtım paketleri yaydım masamın üzerine. Bakıp bakıp gözümü doyuruyorum önce. :)                                     Pınar Ablacım seni seviyooooreeee. Çooook ama çok teşekkür ederim. Beni tam onikiden vurdun. :))
    
    
     
    

3 yorum:

  1. Hediyeleri açarken ellerinin titrediğine bizzat şahit oldum canım. Hepsi cidden çok güzeller.. Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  2. sihirli rujdan bende aldım, harika, eskilere döndük annemin de vardı :))))hep istemiştim kullanmayı şimdi nasipmiş hehehe

    herzaman mutlu olman dileğiyle iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  3. Momijilerim , Hello Kitty'lerim, Minnie&Mickey Mouse'um ve Betty Boop'umla çooook mutluyum. Bu kadroyu zenginleştiren,katkıda bulunan siz dostlarım beni mest ediyorsunuz. :))

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)