11 Aralık 2012 Salı

Ece Annemin Şık Masası

                                
Dün Ece Annem telefonda ''akşam yemeğe gelin'' diyince hemen bayıla bayıla ''tabiki geliriz'' dedim. :) Çünkü onun masaları her zaman ziyafet tadında olmuştur.
Bu defa aralık ayına yakışır kırmızı bir konsept vardı. Masa inanılmaz zevkliydi.
Görselliği blogumda paylaşabiliyorum evet ama lezzetleri paylaşamadığım için inanın çok şey kaçırıyorsunuz maalesef. :)
Masayı görünce o kadar sabırsızlandık ki acele acele birkaç fotoğraf çekip yemeklerin lezzetine daldık. O nedenle yediğimiz herşeyi fotoğraflayamadım ne yazık ki.

Menüde:
*Domatesli tarhana çorbası
*Kadınbudu köfte (bayılırımmmm)
*Zeytinyağlı pırasa
*Zeytinyağlı kereviz
*Ispanaklı ve peynirli börek
*Yeşil salata
*Kıymalı taze fasülye
*Pilav
*Mantarlı tavuk
*Vişne kompostosu
*Sütlaç vardı.

Bunca şeyin hepsinden yemiş olamazsın diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz!!!! Çünkü kereviz dışında (kereviz sevmem pek) heeepsinden yedim. :) Muhteşemdi herşey.
Ece Annemin ellerine sağlık.
Bir ziyafetin daha sonuna geldik efendim. Herkese sevgiler.... :)

                                
                                
                                 
                                 
                                
                                                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)