19 Aralık 2012 Çarşamba

Prensesin Masası-3

Bu kez bir çay daveti masası ile karşınızdayım. :) 
                            
Dün akşam tatlı mı tatlı bir konuğum vardı. Abartmıyorum neredeyse 4 aydır bir türlü denk getiremediğimiz daveti gerçekleştirdik. Gerçi kadromuz eksikti. Başak'cım katılamadı ama bidahaki sefere artık.

İşten çıkar çıkmaz en hızlısından bir çay masası hazırladım hemen.

Menüde:
*Peynirli Üç Yufka Böreği
*Zeytinyağlı Barbunya
*Sarımsaklı Yoğurtlu Mırik Köfte
*Brokoli Salatası (Müthiş bir tarif,en kısa zamanda bloguma ekleyeceğim)
*Kremalı Havuçlu Kek vardı. (Yine en özel tariflerimden biridir bu kek. Ve yakın zamanda bloga eklenecek :) )
                                
                                
Kısmetliymiş Ayşegül Abla. Çünkü menüdekilerin birkaçı hali hazırda dolabımda misafirimi bekliyormuş meğer :)
Çok keyifli bir akşamdı. Kız kıza sohbetin dibine vurduk.
Arada lazım böyle şeyler. :)

*Not: Fotoğraflar biraz aceleye geldi fakat yine de paylaşmak istedim. :)
                              
                               
                              

4 yorum:

  1. İnsanın dimağında müthiş keyif bırakan değerli anlar vardır ya hani. Dün akşam benim için tam da böyleydi. Ezginin ikramları benim aklımı ve kendimi kaybetmeme neden oldu resmen. Özellikle brokoli salatası ve havuçlu kek lezzetin dibiydi. Hatta abartmıyorum havuçlu kek hayatımda yediğim en lezzetli kekti. Tekrar her şey için teşekkürler. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. An itibariyle şimarmadım dersem yalan olur :) Çok teşekkür ederim güzel yorumlarına.:)

      Sil
  2. yeavrum yine döktürmüşsün ama sennnn:))))

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)