1 Kasım 2012 Perşembe

Tantitonilerim Geldiiii :)

                                   
                                   
Salı günü Pınar Abla, Neslihan Abla ve ben tantitoniden online alışveriş yaptık ve jet hızıyla gönderdiler gerçekten. Bugün perşembe ve daha saat 12.00 olmadan elimizdeydi ürünlerimiz.

Bu aralar ben de bir cupcake hastalığı baş gösterdi ki sormayın. Elimden gelse duvarlarımı, koltuk yüzlerimi bile cupcake deseniyle dekore edebilirim.

Bu fanuslar sadece buz dağının görünen kısmı :)
Cupcake desenli, örtülerimi, diğer mutfak aletlerimi vs.elime ulaştıkları an paylaşıcam sizlerle. Heyecanla beklemekteyim. :)
                                   
                                   
                                    

Published with Blogger-droid v2.0.9

3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çok mersi :) Sizin blogunuz daha da cici, bayıldım.

      Sil
  2. Bloguma misafir olmuş, tatlı tatlı mesajlar bırakmışsınız ya, fotoğraf çekiminde olmama rağmen hemen hızlı bir cevap yazmak istedim Ipadden. Derken bu yazı dikkatimi çekti son 2 haftadır istediğim gibi bir cupcake/muffin kalıbı bulamamaktan muzdariptim şöyle teflon olanlarından vardı hayalimde ama istediğim ebatta olanı, ara ara yok hiçbir yerde. En sonunda pes ettim ve tekli silikon olanlarından almak için bu mağazaya geri döndüm. Vee işin komiği, o kadar renk ve model arasında ben de aynı pasta şeysini beğendim ve aldım. :))

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)