21 Kasım 2012 Çarşamba

Melekli Dürbün :)

                                 
''iHorn ve stresli pazartesi'' yazımı okuyanlar varsa dürbün maceramı bilirler zaten. (Okumamış olanlar hemen üzerine tıklayıp okuyabilir. )

Dış kapımızın çalışmayan dürbünü yüzünden yaşadığım korku dolu günün akşamı Canım Can:) hemen bildiğimiz klasik dürbünlerden takıverdi de rahatladım. Artık kapımın önünde kim var görebiliyorum. Ne büyük rahatlıkmış anlatamam. :)

Aylardır  ablamın hediyesi olan ve çekmecede yerini bulmayı bekleyen meleklerime de yer açılmış oldu böylelikle. Ben sıradan bir dürbüne de razıyken bir anda melekli bir kapı oluverdi çıktı ortaya.

Size de meleklerin yanınızdan hiç eksik olmadığı günler diliyorum....
                                
                                

3 yorum:

  1. meleklere değmeden ya da düşürmeden dürbünden bakabiliyorsundur inşallah canım :))))))

    çok beğendim beyaz kapıda çok güzel durmuşlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma, o gün eve elim kolum dolu girince kapıyı iteleyerek kapattım veeee bingo. Üstteki meleğim düşüp kırıldı :( Yapıştırdık tekrar ama asmadım yine kırılır diye. Diğer ikisi duruyor sadece. :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)