7 Kasım 2012 Çarşamba

Hello Kitty :)

                           
                            
Beni tanıyan herkes bilir tam bir hello kitty aşığı olduğumu.
Ve Neslihan Ablacım da bu kokteyl çatallarını görünce hemen aklına ben gelmişim.Tek kelimeyle bayıldım. Beni tam can evimden vurdu desem yeridir. Nasıl mutlu oldum anlatamam. :)
Acilen kullanmalıyım bu bebekleri. :)Mutfağıma apayrı bir güzellik kattılar.
Neslihan Ablama da tekrar çooook teşekkür ederim, bana verebileceği en ama en tatlı hediyeyi bulup almış. :)
                                     
                                    

4 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :)
    Seviyorum seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de seni seviyoreeee :)

      Sil
  2. bu hello kitty kokteyl çatallarını nereden aldığınızı yazabilir misiniz? ben de uzun zamandır arıyorum çünkü:)

    YanıtlaSil
  3. Bunlar Sivas'tan alınmış. Neslihan abla hediye olarak almış bana. Ama internette de gördüğümü hatırlıyorum. Siteyi hatırlamasam da :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)