12 Kasım 2012 Pazartesi

Annemle Pazar Bir Başka Güzel :)

Anne evi, anne yemekleri hep bir başka oluyor bence. Bu pazar bizi akşam için yemeğe çağırınca akşamı falan beklemeden, telefonu kapatır kapatmaz yağmur botlarımı giydim ve aldım şemsiyemi doğru anneme. ''Çocuk menüsü yaptım, siz de benim miniklerimsiniz'' dediğinde gözlerim parladı. Hiç kimsenin hayır diyemeyeceği; salçalı çubuk makarna, köfte, patates olduğunu anladım hemen. :)
                              
Başak'ın yaptığı ve çooook lezzetli sütlacı fotoğraflamayı unuttum maalesef. Bşak'cım işin sırrını çözdüğünü söyledi. Pirinçler lapa olana kadar pişirmekmiş püf noktası. :)

Herkesin annesi tabi ki çok özel ve hepimizin annesi en becerikli tabi ki. :) Ama annemin yaptıklarını görünce elini öptüm inanın. 
Yalan Dünya dizisindeki Servet Hanım'ın çilek reçeli nasıl nam salmışsa, annemin ayva reçeli de öyle işte. Dillere destan. Misafirine çıkar, ayva tatlısı niyetine yiyiversin o derece. :)
                               
                               
                               
                                
Hepsi bu mu? Hayıııır!!!! Evde kavurma eriştesi yaptığını gördüğümde benim için nirvanaya ulaşmıştı annem. :) Erişteyi pek çok hamarat anne evde yapıyordur fakat kavurma eriştesini evde kendi fırınında yapan başka kimseyi bilmiyorum. :)
Asıl seromoniyi kaçırdığıma o kadar üzüldüm ki. Yüksük takıp hepsini kendisi kesip. Asıl onları fotoğraflamak isterdim. :( Neyse bunlarla idare edicez artık.
                                
                                
                                 
                                
Published with Blogger-droid v2.0.9

Canım annem, ellerine sağlık. Elimin lezzetini ben de senden almışım evet ama daha çooook fırın ekmek yemem lazım. :)

2 yorum:

  1. Anneme olan özlemimi kamçılayan sıcacık bir yazı olmuş. Ellerine sağlık tatlım:)

    YanıtlaSil
  2. Karşı apartmanda bile olsa özlenen kişiye anne denir. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)