29 Ekim 2012 Pazartesi

I'M LOLİTA

                             
Sizleri yepyeni bir ürünle tanıştırmak istiyorum. Yaklaşık iki ay önce I'M LOLİTA markasının sahibi olan ve en az marka adı kadar şeker bir bayan olan Begüm Hanım denemem için bana iki adet ürün göndermişti. Bende kullandım ve sonuçları sizlerle paylaşmak istedim.

Öncelikle ''Lady's Joy skin lightening krem'' ile başlamak istiyorum. Kremin ne işe yaradığı isminde gizli.... Geceleri yüzünüzü yıkadıktan sonra ince bir tabak halinde bu kremi kullanıyorsunuz ve cildinizdeki sivilce lekelerine, bronzluktan veya lazerden kalmış lekelere nasıl etki ettiğine şaşıracaksınız.
                              

Sabah yüzünüzü yıkadıktan ise ''ROSE Q10 Revitalizing face cream'' ile yüzünüzü nemlendiriyorsunuz. Bu kremin mis gibi gül kokusu bile kendinizi iyi hissetmeye yetiyor.
                               

Ben kullandım ve çok memnun kaldım. Sırada çok merak ettiğim ''SPA ENERGY'' ürünleri var. İlk fırsatımda onlardan alıp denemek istiyorum. Sizlerde tüm bu ürünlerden almak isterseniz www.imlolita.com adresinden alışverişinizi güvenle yapabilirsiniz.Tüm lolitalara tavsiyemdir. :)


4 yorum:

  1. Sevgili Ezgi Hanım, samimi yorumlarınız için teşekkür ediyoruz ..

    YanıtlaSil
  2. Ben de teşekkür ederiyorum bu içtenliğiniz ve tatlılığınız için :)

    YanıtlaSil
  3. Ezgi hanım merhaba..öncelikle Paylasimlariniz cok hoşuma gitti. Teşekkür ediyorum. Kullanıp onayladiginiz göz altı kremiyle ilgili de bilgi verebilir misiniz? Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba hanım yorumunuz ancak görebildim kusura bakmayın gecikme için lütfen. Göz altı kremi olarak Dr. Murad kullanıyorum. Turuncu serisinden. Sevgilerimle

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)