23 Ekim 2012 Salı

Unutulmuş Bir Gelenek Daha; Bayram Kartları...

                               

Dün adıma Ptt'den bir zarf geldi. Beklediğim birşey olmadığından şaşırdım önce. Açtığım zaman o kadar duygulandım ki. Canım bitanecik ablam, bana ve Başak'a bayram kartı göndermiş.
Sanki bana dünyaları verdi. Çok çook mutlu oldum.

En son ben 9 yaşındayken yılbaşı kartları göndermiştik ablam, başak ve ben.... O günlere gittim yeniden....
Şimdilerde bırakın telefonla aramayı, altına adımızı soyadımızı ekleyip telefon rehberimizdeki herkese toplu mesaj atmak oldu bayram kutlamalarımız.

Ablama tekrar tekrar teşekkür ederim bu inceliği ve beni 9 yaşıma tekrar gönderdiği için. Lütfen sizler de toplu mesaj yerine ziyaret ederek veya en azından arayarak kutlayın bu bayram sevdiklerinizi....

Hepimizin Kurban Bayram'ı şimdiden kutlu olsun....

                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)