25 Eylül 2012 Salı

Cumartesi Buluşması Vee Çiğ Köfte :)

İş gezileri,sınavlar şu bu derken bir türlü bir araya gelmeye fırsat bulamadığımız Pınar ablalar ve Başak'larla cumartesi akşamı bizim evde bir çiğ köfte organizasyonu yaparak toplanabildik sonunda.
E birtek çiğ köfteyle olur mu hiç, benim içime siner mi? Aslaaaa. Birkaç börek tatlı vs. yapınca da çok şık bir masa çıktı ortaya. Fotoğraflamadan edemedim tabi ki. :)

                               

Menüde:
Patatesli kol böreği
Peynirli karnıyarık böreği
Kabaklı havuö tarator
Şekerpare
Vişneli Serena Tatlısı vardi.
Tabi bir de gecenin anlam ve önemi olan çiğ köfte :)

Herşey self servis olunca bana da muhabbetin tadını çıkarmak kaldı. Çok keyifli bir akşamdı. Umarım onlar da memnun kalmışlardır....

                                 

                                 

                                  

                                    Meyvelerin bu can alıcı görüntüsü başka hiçbirşeyde yok bence....

                                               

Pınar Abla beni can evimden vuracak bir hediye getirmiş bana. Hem taşlı hem kalpli olan bu fincanlara bayıldım. Barış abinin hediyesi olan Gürcü şarabını da unutmuyorum elbette.

                                  

                                     Başak, Pınar abla ve Toprak 3D gözlüklerle pek de havalılar :)                          

                                  
                                                            
                                                                 Yine bekleriz efendim.... :)


4 yorum:

  1. sevgili Ezgicik öncelikle bu cüğelll c.tesi akşamı için biz çok tşk ederiz,herşey tadında ve çoookkk lezizdi.Yine geliriz hep geliriz sen merak etme:)))ammaaaa şu 3D gözlük olayında seninle aynı fikirde değilim ben havalı değil balonum resmen:)))))neyse Casperallama sağlıkkk:)))menüdeki favorime gelince....cvp veriyorum seçeneklerden hepsiiii:))))

    YanıtlaSil
  2. Yine bekleriz hep bekleriz biz deeee :)Casperella sağlıklı doğsunda o balon söner hiç üzülme:)Kızınla yine fit günler sizi bekler heyooo. Benim favorime gelince kesinlikle vişneli serena tatlısıydı. onun da tarifini de paylasıcam fırsat bulduğumda. Sizler böyle begendikce benim için bir zevk o masaları hazırlamak.

    YanıtlaSil
  3. Canım öncelikle mükemmel bir akşam geçirdik ve hepimiz çok eğlendik, oğlum bile :))

    3D gözlükler de çok havalıydı gerçekten, Başakcım sen daha balon ne görmedin :)) bence dert etme çok tatlısınız Casperalla ile...

    Mönü favorilerimize gelince hepsi olmakla beraber :)) benimki kol böreği, kocamın şekerpare ve Topişinde vişneli serena tatlısı prensesim...

    Sen böle masalar hazırlarsan biz gene gelürük :)))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. :) cok mersi yorumlariniza sekerim. heeeer zaman bekleriz. yeni gmail hesabin da hayirli olsun bu arada. e lazimdi ama artik :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)