6 Temmuz 2012 Cuma

Cildimin Doktoru Dr.Murad

Her zaman son derece özenerek seçmişimdir yüz kremlerimi. Ve en ufak hoşuma gitmeyen bir yönü olduğunda da anında kullanmayı bırakırım.
Fakat son 4 yıldır Dr.Murad'ın hiçbir ürününden asla vazgeçemiyorum.

4yıl önce Amerika'da tanıştım Dr.Murad'ın ürünleriyle. Denemek istedim ve aldım. Bir sonraki yıl tekrar gittiğimde, orada yılın ürünü seçilmişti.
Fiyatlarına gelince Amerika'da fiyatlar Türkiye'ye nazaran daha uygun.

Ben ilk iki yıl pembe renkli nar özlü olan seriyi kullandım. Cilde canlılık ve tazelik vermesi için bu seri. Biraz daha genç ciltler için yani. Çok da memnundum aslında.
Fakat sonra cildimdeki yıllar öncesinden kalma güneş lekelerime kafayı takınca turuncu olan seriye geçtim:) Bu seri de lekeler için birebir. Aynı zamanda cildin yaşlanmasını da engelliyor.

Şimdi uygulama sırasına göre sizlere bu ürünleri tanıtayım.

1) Yüz Yıkama Jeli (cleanser): Öncelikle yüzümü bu jelle yıkıyorum.

2) Tonik (toner): Cildimi tam kurulamadan toniğimi sıkıyorum. Ve kurumasını bekliyorum.

3) Göz Altı (Eye Cream) : Daha sonra göz altlarıma 15 güneş koruma faktörü de olan bu kremden sürüp hafif hafif masaj yaparak yediriyorum.

4) Treat/Repair: Daha sonra ise bu kremi sürüp biraz bekliyorum. İşte lekelere etki eden mucizevi ürün bu. 30-35gün düzenli kullandığınızda etkisini göreceksiniz. Müthiş.

5) Gündüz veya Gece Kremi: Ve son olarak sabahları 30faktör güneş koruması da olan gündüz kremimi, gece yatmadan önce de gece kremimi sürüyorum.

Eğer Dr.Murad'ın ürünleriyle henüz tanışmadıysanız daha fazla geç kalmayın!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkürler. ;)